عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 26 décembre 2015

Question about dubl duck

First off all everybody a very merry christmas !!!!!
I bought a dubl duck straight razor + strop from a dutch daughter of ebay marktplaats for 40 euro seems a very very generous price . The man i bought it from told me i got it new and only shaved with it 2 times because he found it to be scary, it looks in a very nice condition but i think it sat in a drawer for some time. What i wanted to ask if someone knows the scales are marked Tennis and the logo of it on it and the blade is dubl duck .... wedge (cant read it on pictures but post better ones when i get it in the mail. Are those the original scales or did they get replaced ?

Thanks !

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



Question about dubl duck

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب