عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 5 mai 2014

Hey all, Nib newb checking in

So I've been lurking around here in the NIB. There ought to be a big disclaimer before entering (like there ought to be one for the Brown Leaf also :lol: ). I turn 50 at the end of the summer and thought i'd like to get myself a present of an upper end fountain pen for special occasions). I'm using the next couple 2-3 months to try and learn what I might like to get (I seem to be heavily favoring Sailor at the moment). I also think i'd like a serviceable daily writer (maybe a Parker 51). I found a web page somewhere that recommend a few disposables for starters and i've acquired the pens in the photo below. Anyway, just wanted to check in and say hi.



Cheers,



Moe



pens.jpg


Attached Images






بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب