Well it is that time of year again! The month with four names!
Last year we had 3 seperate threads, well this year I am combining them so we can see who the winner is at the end of the month.
Tabactober = Tabac
Razorocktober = Razorock
LoCtober= l'Occitane Cade
All three are great products. So what are you using? Are you going to rotate throughout the month? Or just stick to one setup? All are welcome.
So grab your Cade, Mudder Focker, or Grandma's Purse I mean Tabac and let those...
Tabactober/Razorocktober/LoCtober 2017
Tabactober/Razorocktober/LoCtober 2017
عيد مبارك سعيد
[إسمك هنا]
كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين
هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك
شارك عبر الماسنجر
