عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 19 novembre 2015

That was a pleasant experience

So I use my G6 tonight for the first time it was definitely an experience I think I'm going to have to get used to holding the razor flat in certain areas again that's for sure I don't have any razor burn but I think I may have chaped my upper cheeks a little bit I believe it's because I'm not used to such along blade anymore I'm guessing this is common for first time Single edge razor users but thus far I've enjoyed the experience and I'll probably going towards Single edge razoris more and more

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at http://ift.tt/jcXqJW.



That was a pleasant experience

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب