عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 4 septembre 2014

Purchase frustrations

I hope you don't mind a mini-rant about buying things online. Here goes:



As a newfound wetshaving believer and an aspiring collector, I am spending a lot of time on the 'Bay these days. And I get so frustrated!



The point is, I have come across several bargains these last few weeks, and worked up quite an excitement over the opportunity of buying things relatively cheaply...



But then, a quick glance at shipping prices quickly and effectively put out any flames of enthusiasm.



For a small item like a DE razor in a box, the shipping costs are often more than $40!!!



Of course, I live in Norway, more or less the backwaters of the world. And that's the problem, since the market here is quite limited.



I envy you guys in the US!





Purchase frustrations

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب