عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 28 mars 2014

My new job present to me

A few weeks ago I asked you gentlemen to help me decide which razor to shave with on my first day. I want to thank you all for your votes, and also thank those of you that suggested I get a "new job" razor. That being said, I found my choice today. I paid about what I would for a mid-range Fili, but I found it in the wild.





I can't find much info on the maker, but the condition is great.









Did I mention that there are 7 of them?



Also in the original box, which needs some love.







I actually found these about 6 months ago (~) but the guy wanted $800. I didn't pay half of that. I finally talked him down to what I think was a reasonable price. Next I'll be getting his DD Goldedge and DD Dwarf.... All in due time my pretties, all in due time....




بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب